Halvdag i skolan

Idag hade jag skola 8.00-11.30, sen stack jag in till stan. Jag gick hela shoppinggatan från Neumarkt till Dom och allting krävde 5 timmar. Hela FEM TIMMAR traskade jag omkring i affärerna. Jag tittade aldrig på klockan, men när smärtan i fötterna började komma så insåg jag att jag gått omkring ett bra tag. På vägen hem mötte jag Yunus, så vi åkte hem med samma tåg. Han envisades om att det var snabbare att ta tåget än tunnelbanan hem, tyvärr hade han nog rätt...
Det blev en hel del fina saker i shoppingturen idag, bilder finns i inlägget före detta. Favoriten var nog det lilla mobilsmycket från SIX med cupcace på! Jag älskar verkligen SIX som finns här, den affären finns inte i Sverige och jag kommer att gråta blod när jag åker hem härifrån i sommar :( okej, så långt kommer det nog inte gå, men deppig kommer jag att bli... De har smycken för alla smaker, vilket jag diggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0