Mardröm om kossor och ekorrar

Imorse vaknade jag upp 10.00 efter en mardröm om att jag dödat en irriterande liten ekorre. Jag dödade den absolut inte med flit, jag höll den bara i handen och så försökte den hela tiden komma loss. Jag höll den till slut lite för hårt, men den levde fortfarande och jag satte upp den i ett träd. Efter en stund upptäckte jag att den lille stackarn var död, jag grät.
När jag sedan vaknade upp så hade jag ingen lust att lämna sängen så jag sov vidare och vaknade upp 10.45 efter ännu en mardröm, denna gång om läskiga förvuxna och intelligenta kossor! De sprang omkring i en kompis hus och försökte döda alla som var där, sjuuukt läskigt. De sprang mest omkring i källaren, men golvet i hela vardagsrummet var helt bortslitet så kossorna kunde lixom hoppa upp litegrann och stånga en riktigt hårt, sjuuukt läskigt! Sen när jag skulle ner och rädda en kompis i källaren så stod en kossa nere i slutet av trappan, den var berädd på att attackera, men som tur var så vaknade jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0