Oi, tudo bem?

Det vart ett rekordhögt nummer i min stegräknare idag (använder den inte så ofta eller så är jag helt enkelt för lat för att uppnå högre antal steg), jag uppnådde 17 206 steg! Wooohoo!
Jag gick i morse en 95 minuter snabb promenad och lyckades då kamma hem 10 075 steg. Åkte sedan in till stan för att träffa utbytesstudenten Rafael (Brasilien) och vi tog en promenad över Rhien som också krävde några tusen steg. Efter det så blev det en fet kopp varm choklad på Starbuck's där vi latade i hela 4 timmar med massa snack. Vi fick där också sällskap av två tjejer ifrån mitt handbollslag. Vi satte oss hos dem och de tyckte att det var väldigt kul att prata, speciellt på spanska/portugisiska med Rafael.
Jag har lärt mig lite portugisiska nu, så himla kul! Det blir nog mitt nästa språk-mål efter tyska :)
Imorgon blir det party med en massa utbytesstudenter, så sjukt kul!
Gute nacht alle zusammen! Schlaf schön und traum von mir :)


Kommentarer
Postat av: jennie - ♥ Mode, Tips, Skönhet ♥

sv: jag håller med dig till 100%!



hoppas du får en bra dag :)

2010-01-05 @ 13:06:30
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0