Shoppingdag

Idag var jag hela dagen i stan och shoppade eftersom vi inte hade någon skola. Vi (jag, Martina och Katrin) hann kika in i en massa olika affärer och vad jag slutligen kom hem med var ett par jeans-leggings, en ljusbrun långärmad tröja, vit långärmad baströja och så en grå likadan tröja som jag köpte på H&M för ett par månader sedan fast med annat märke och bättre kvalitet (exakt lika men lite bättre och dessutom rea, halva priset). Sen följde det också med lite smycken hem! Ett par söta örhängen med pilar som går igenom öronen (så tufft!), två ringar och ett par små silverhjärtan som satt tillsammans med pilarna. Alla smycken plus den grå tröjan köpte jag för halva priset, tummen upp!
Dagens bästa köp: Ringen med jordgubbe, så söt!

  

  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0