Sola solarium?

Nu blir jag osäker... Är det okej att sola solarium eller inte?
Jag hade denna diskussion med min käre vän Erik för ca. 1,5 vecka sedan och då var jag nästan 100% säker på att det ökade cancerrisken med 75% som alla förut sa att forskarna äntligen hade kommit fram till. Nu vet jag inte riktigt längre vad jag tror på. Jag vill tro att det inte är sämre än solens strålar, eftersom jag vill gå och sola, men jag vill ändå inte göra något som förstör min hud med tiden :/
Erik, du kanske har rätt, men endast Gud vet! Fast mitt mål med vår konversation var mestadels att gå dig på nerverna, för du slipper mig inte bara för att jag är 1000 mil bort från dig!! Mohaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0