Vad flickor vill höra!

Jo, sånt här vill man verkligen höra! Satt och kollade igenom Aftonbladets hemsida om vad som hänt hemma i Sverige på sistone, hittade detta som gjorde mig glad!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6460040.ab

Shopping är alltså inte bara roligt, utan också bra för kroppen! Jag tycker det är skönast att gå och shoppa själv, då hinner man igenom fler affärer och kan gå omkring precis som man vill. Nackdelen med att gå ensam är ju bara att man inte har något smakråd och ingen att prata med.
Här i Köln är inte alla lika shoppingintresserade som jag, så det blir inte så mycket gemensam shopping, men ibland händer det. Imorgon ska jag besöka alla maskerad-affärer med en amerikansk utbytesstudent för att få inspiration inför Karneval som firas här om 3 veckor! Det kommer att bli ruskigt kul med Karneval! Mycket öl, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0