Cykeldemonstration

Hej allesammans igen! Nu är jag back on track igen. Jag har inte haft någon lust att blogga denna vecka. Men det har ändå inte hänt så värst mycket fram till igår.
Igår var jag nämligen på cykeldemonstration för klimatet. Jag cyklade med Anna (i mitt handbollslag) och en massa främmande men roliga människor. Vi var säkert över 25 pers som gjorde stopp på vägen genom att cykla utbrett så att knappt några bilar kom förbi och plinga som tusan med cykelklockan, riktigt härligt och kul! Hehe
Vi cyklade ifrån Köln till Bonn, och sträckan gick på 40 km, låååångt men roligt och så himla skönt när vi kom i mål, så skön känsla att ha klarat av det. Jag skulle lätt kunna göra om det igen, men då med bättre sadel - mitt arsle gjorde/gör ont som f*n! Hehe
Efteråt så åkte jag och Anna tåget tillbaka eftersom våra kära små bakdelar gjorde ont, och dessutom så skulle vi aldrig kunna hitta vägen tillbaka om vi hade cyklat eftersom de andra åkt vidare till en camping. Vi åkte hem till Anna och gick till en park i närheten. Där spelade vi lite badminton, tog massa foton, blåste såpbubblor m.m. Myspys!

Idag ska jag spela handbollsturnering, ska snart åka iväg. Det kommer att bli kul men ruskigt varmt tror jag eftersom vi ska få runt 28 grader, mums! Nu ska jag gå och packa det sista sen sticka iväg, hej med er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0