Födelsedagsmiddagen

Här kommer ett par sena bilder ifrån förra helgens kravaller, hehe. Jag hade en riktigt härlig och chillig födelsedagsmiddag hemma. Jag glömde dock att fota den fina dukningen, synd! Glömde förra året med!
Tråkigt nog tog jag inga foton på självaste födelsedagen (på tisdagen), bara på de fina blommorna som jag fick av min familj hemma i Sverige. Jag var så upptagen med andra saker, så jag glömde helt enkelt bort kameran. Min värdfamilj tog som tur var ett par bilder, men de måste man framkalla (ingen digitalkamera).


Lägg märke till mina supersnygga Strawberry Surprise-drinkar!



Några av mina allra bästa tyska vänner<3




Fick såpbubblor i present (intern-grej, hehe)



Jag blev/är så jäkla nöjd med mina Strawberry Surprise!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ooh :O nice

2010-06-27 @ 18:17:46
Postat av: Sarisen

Ämmuuu, kom hem någon gång nu då! Känns som om det alltid är en evighet tills du kommer hem! haha :) <3

2010-06-28 @ 00:19:20
URL: http://sarreparre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0