Inlines-olycka

Igår ramlade jag med mina nya inlines, så nu lider jag av värsta skrubbsåren och blåmärken under höften och under knät, med andra ord är det synd om mig och jag behöver nu extra mycket kärlek! Grabben min retas med att trycka på blåmärkena, jobbigt värre...


Idag fick jag två veckor försenade 18-årspresenter när jag var hos grabben, värsta julafton ju! Jag fick en supersöt bok med bilder och texter som min pojkvän hade lagt ihop, bästa presenten! Och så fick jag present av hans familj och hans mormor och morfar, så sött!


Efter present-uppackningen drog vi iväg till en sjö med två av hans kompisar och slappade och kompisarna badade lite. Efteråt satte vi oss på en liten public-viewing vid strandserveringen och käkade pommes och såg första 40 min av matchen mellan Brasilien och Chile, spännande!
Nu ska jag sova, måste samla lite energi inför morgondagen, ska gå på museum Ludwig hela dagen och kolla på konst, hehe.
God natt!

Catfight mellan Max & Jonas på stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0