Inlines

Häjj häjj allesammans! Hur mår ni där hemma i Svea rike? Jag längtar verkligen hem, och nu är det endast 5 veckor kvar - sjuuukt! :)
Skolan nu är bara booring, men annars går allting annat finfint! Helt onödigt att vi går i skolan EN MÅNAD till! Tycker synd om alla tyskar som varje sommar har det så! Jag får tycka lite synd om mig själv som får uppleva det detta skolår, men ska va glad att jag inte har så varje år! De får endast 6 veckor sommarlov...

Gårdagens höjdpunkt var att prova mina nya inlines som jag fick i födelsedagspresent, de var grymma! Jag hade inte alls räknat med att få någon stor present i år. Det var första gången som jag åkte med sprillans nya inlines, och dessutom helt EGNA. Jag åkte hela vägen till handbollsträningen, mina lagkamrater skrattade lite eftersom jag såg så nördig ut med hjälmen, men vafan... det är ju värt att använda den, hellre ful i ett par minuter än handikappad för resten av livet efter en olycka! hehe
Idag åkte jag åter igen med inlinesen till träningen, jag kommer ha ruskig träningsvärk imorgon!! Vi hade löpträning, så gött! Nu kommer jag bli super fit för beach 2010! hehe

Nu ska jag nog fortsätta att planera inför min födelsedagsmiddag på lördag, det kommer att bli så kul! Måste dock finna lite inspiration till lekar, mat, dekoration, drinkar, efterrätt, musik osv.
Snart ska jag sussa med, jag är så sjukt trött!
Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0