Romantisk middag på IKEA

Igår gjorde jag ett misstag och sprutade kallvatten med vattenpistol på min värdbrorsa när han solade. Jag fick smaka på mina egna bullar när han slängde mig i dammen full av alger, haha. Mina gula strumpor var inte så värst snygga efter det... Haha! Synd att han är två meter lång och megastark, för har han väl fått grepp om en så kommer man inte loss! :/
På kvällen efter löpträningen med handbollslaget så träffade jag Maxi. Vi stack iväg till IKEA och käkade middag, väldigt gott! Schnitzel med pommes och cola - nyttigt!

Idag efter skolan så drog jag på mig inlinesen och körde en timme, så underbart! Ikväll har jag degat hemma, skööönt! Såg för första gången Shrek 3 med Kristina, sjukt rolig film!
Nu ska jag rita lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0