Piercad och klar!

Idag fick jag äntligen min efterlängtade lilla piercing! Gud så nöjd jag är, den är skitsnygg!
Gick vid tolvtiden till studion och satte mig ner och väntade. Efter några minuter kom Jana, hon skulle vara med och hålla handen när jag skulle göra piercingen. Vi satt och väntade i soffan ett tag. Efter ett tag kom piercaren in och sa att vi skulle hänga med in till rummet med alla läskiga nålar, smycken och grejor. Jana sprang iväg och hämtade ut pengar medans jag satte mig i stolen och var sjukt nervös. Jana kom tillbaka, jag satt spänd i stolen, mannen ritade en prick och visade var hålet skulle tas, jag höll Janas händer och mannen började peta på tragus med något som visade sig vara en bedövningsspruta! "Men va?" tänkte jag, sånt brukar de ju aldrig använda vid piercing eller tatuering! Det får väl bara läkare använda?
Glad var jag i alla fall, för då slapp jag känna när han tryckte igenom nålen! Jag var berädd på värsta smärtan, men jag kände inget förutom att han pillade och grejade med örat. Usch så hemskt det hade varit utan bedövning...
Efteråt var jag tvungen att skynda mig hem, skulle spela match en timme senare. Lyckligtvis råkade ingen under matchen slå till mitt öra, om någon skulle gjort det så hade det gjort ruskigt ont... Hade bara ett plåster över piercingen. Matchen förlorade vi med 22-30, riktigt synd för vi spelade bra! Vi spelade med jämna poäng nästan hela första halvlek.
Ikväll blir det nog bara till att slappa hemma, har ingen direkt lust att sminka mig igen och gå ut. Går istället omkring osminkad och myser i mjukiskläder! :)
Ha en trevlig kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0