Studiobesök

Det kommer inte bli någon vettig uppdatering före helgen, om jag får tid så skriver jag bättre på lördag eller söndag. Har fullt upp nu om dagarna!
Idag hade jag 5 skoltimmar, slappade lite hemma, och sen var jag i stan med Jana 16.30-20.00! Vi var in i fem olika piercingstudios för att kolla upp priser och sånt inför piercingen, provade skor, satt en stund på Starbucks, köpte present till morsan m.m.
Det är alltid lika kul att vara med Jana, det spelar ingen roll vad vi gör, vi har alltid kul tillsammans! Jag kommer sakna henne så otroligt mycket när jag åker hem till Sverige i sommar... Vi kom idag på idéen om att åka till München på påsklovet, en riktigt bra idé enligt mig! Det skulle vara sjukt kul! :) Hoppas att idéen förverkligas!

Nu måste jag sussa, god natt!


Snygga Rihanna med skitsnygg liten piercing i tragus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0