Volleyboll & handboll

Imorse röjde jag upp lite i rummet innan jag stack iväg och kollade på volleybollturnering som två kompisar spelade. Det var ingen riktig turnering utan mer "för skoj skull" och jag blev till ich med tillfrågad om jag ville vara med och spela turneringen! Jag hade nog varit med och spelat om jag inte hade haft mer tid och ingen handbollsmatch efteråt. Jag gillar volleyboll, det är riktigt skoj och jag ska gå på deras (de som frågade om jag ville spela) träning på tisdag och kolla läget lite, jag kanske börjar lira volleyboll med, får se vad jag tycker på tisdag!
Skulle hunnit med att byta min piercing idag, men piercaren var inte ens i studion, han hade lämnat jobbet 40 min tidigare... Jag blev besviken! Nu får jag gå två dagar till med denna långa stav - palla! :/
Ikväll spelade vi våran sista hanbollsmatch, vi förlorade... Det var riktigt synd, man hade ju velat vinna skiten så att man kunde skryta lite för de jobbiga grabbarna som satt uppe på läktaren och snackade skit om vårt lag. Men jaja, skit i dem. De var väl bara avis på hur snygga vi är, eller något sånt... ;)
Kvällen blir till att va hemma, tråk...





Vi skrev "Tack Helmut" på benen eftersom det var vår
sista match med honom som tränare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0