Volleyboll

Ikväll ska jag gå på min första riktiga volleybollträning någonsin, woooho! Älskar volleyboll men har aldrig tränat det eftersom jag hållit på med andra sporter, så jag har istället njutit av de idrottslektioner då vi spelat det, och de gånger som jag tränade litegrann med skollaget inför skolkampen förra året.
Jag var med och lirade lite i pausen i volleybollturneringen i lördags, så jag har hälsat på tränaren och sett några av spelarna. De är säker trevliga, allesammans!

Jag har faktiskt lyckats hålla igång riktigt bra med min träning i flera veckor nu, jag får inte tappa den inställningen! Man måste ju börja jobba på Beach 2010 i god tid ;)


Kommentarer
Postat av: Ludde

Volleyboll är kul:D



Sv: Haha okej:) Brun var han iaf:P

2010-03-23 @ 17:09:27
URL: http://garcons.blogg.se/
Postat av: Ludde

Sv:: Amen för italiens glass;)

2010-03-23 @ 17:10:18
URL: http://garcons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0