Helg

Rätt långtråkig helg kan man säga, förutom Eurovision. Hur härligt är det inte att Tyskland vunnit hela skiten när jag är här nere!!!!? Så coolt, jag är stolt! Hihi
Vi satt alla bänkade framför tv:n och höll tummarna. Helt ärligt så var Tysklands låt den enda riktigt bra låten i hela tävlingen, alla andra var halvtrista. Dock hade Lena inget roligt framträdande och kläderna var rätt boring, men leendet gjorde väl ändå största delen av jobbet!
Resten av helgen har jag mest gått omkring och mesat hemma. Var ute och gick en timme med hunden idag, hon käkade nästan upp en liten harunge, den dog innan jag hann få bort hunden... Stackars liten oskyldig hare! :(
Nu ska jag sova, man måste ju samla lite energi till 1,5 tim pedagogik imorgon, hehe. Jobbig skoldag måste jag säga...
Hej hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0