Rubrikfri

Igår hade jag endast 4 tim skola, sen åkte jag till stan och träffade min lille Max. Det var tråkväder och regnade massor, så det blev ingen romantisk promenad längs Rhien eller något sånt, hehe. Vi satt istället och glodde på Youtube-klipp ifrån Salah med en av hans kompisar.

Fy så trött jag har varit idag, trots att jag sovit tillräckligt. Jag vaknade ett par gånger i natt, en gång var jag halvvaken och började peta på en foto-hållare som hänger i sned-taket i mitt rum... Jag såg i syne och trodde att det hängde andra saker än foton på den, konstigt...
Ikväll hade jag träning, kul men nu är jag så himla trött i kroppen. Vill bara gå och sova...
God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0