Shopping!

Idag träffade jag min allra första tyska kompis, som jag inte sett på hela två år. Jag lärde känna henne i Taizé år 2008, rätt coolt att vi hållt kontakten och nu träffats igen! Det var kul eftersom att hon är trevlig och rolig. Vi shoppade och drack milkshake på donken. Jag köpte en sjukt fin väska och ett halsband. Den typen av halsband köper jag väldigt sällan/aldrig! Var lite wild n' crazy som morsan skulle ha kallat det, hehe. Jag övervägde en del innan jag köpte det, tyckte först att det var lite för stort och "för mycket", men sen fick det följa med hem i alla fall. Hundra kronor gick det på, det lär ha varit värt det.
Köpte också klistermärken (ja, riktigt barnsliga klistermärken), sjukt söta! Ska försöka skriva en inbjudan till min födelsedagsmiddag, vill att den ska bli lite rolig, söt och personlig. Fyller år om exakt 3 veckor, så det är dags att börja planera middagen!

Satt på kvällen bänkad framför tv:n och glodde på American Pie 2 med värdsyrran, värdmamman tjatade då och då om att syrran inte skulle se filmen eftersom hon tycker att den är för "snuskig". Hon är lite gammalmodig hon! Ungen är ju för fasikten snart 14 år, vid den åldern vet man ju hur äldre människor håller på! haha ;)



   


Kommentarer
Postat av: frida

Åh. Jag tycker att halsbandet var alldeles fantastiskt! Det kändes lite sådär etno-inspirerat. Himla, himla fint :)

2010-05-26 @ 21:39:51
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: simone

riktigt sött :d

2010-05-27 @ 14:20:37
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0