Ruhe

Träffade min kära Gustaf på stan idag. Honom borde man träffa oftare eftersom han gör mig så glad. Han märkte att jag var lite annorlunda än vad jag brukar vara, det kan nog ligga lite sanning i det. Jag känner att jag verkligen förändrats mycket sen jag kom hem från utbytesåret. Allt är så annorlunda, och det betyder inte helt något positivt.. Är supernöjd med mitt utbytesår, det kanske var lite FÖR bra, så det är inte det som är problemet, men jag kan lixom inte sätta fingret på problemet... Vet inte om det bara är jag som förändrats eller även många människor i min närhet som har det.
Hoppas i alla fall att allt ordnar sig snart. Det kanske är det kalla vinterhalvåret som lägger sitt mörka täcke över oss? Naja..

Vilokväll nu efter veckan!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0