brunett, nein danke!

BLOOONDIIE!
Jag som alltid har varit brunett (förutom när jag var liten) har nu lessnat på det. Det sägs ju att blondiner har roligare, så... det var dags att testa! Gick till frisören idag vid lunchtid och fick håret slingat, fan va ont det gjorde när hon drog håret igenom gummihatten, men vill man vara fin får man lida pin! Jag är i alla fall väldigt nöjd med resultatet. Nå? Hiss eller diss?

Efter frisörbesöket drog jag till stan och hjälpte min käre mor med hennes jobbmöte. Skulle bl.a. fota hennes arbetare för deras hemsida.



Hiss/diss?


Kommentarer
Postat av: Ida

Ovanligt.. men jag säger HISS!! :D

2010-09-08 @ 06:59:02
Postat av: Marina

gud vilken fin hårfärg! skit snyggt :)

2010-10-04 @ 22:21:40
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0