Hey ho ;)

Wow, vilket underbart slut på dagen! Hittade nyss kameraladdaren som jag letat efter sen jag kom hem ifrån Tyskland. Inte konstigt att jag inte hittade den eftersom den var den enda sak som låg kvar i min megastora resväska i källaren som jag endast använt till utbytesåret! Haha
Men nu är jag lycklig. Precis lagom tajming att hitta den nu, eftersom jag har fotojobb i de två kommande dagarna då kameran behövs. Imorgon efter skolan ska jag dra och hjälpa mamma på hennes jobb och fota de som jobbar på hennes mottagning, och på onsdag ska jag fota nya Fame's lokal.

Idag var en härlig dag, fick MVG på presentationen som jag och två klasskompisar gjorde, as härligt. Sen dess har jag varit på toppenhumör. Allt är bra just nu. Lever livet!
Nu ska jag sussa, sov gott ni där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0