Milen

Yeeeah! Klarade av milen idag på idrotten! Kom in på 60 minuter, fem minuter senare än det mål jag sattit upp men jag är nöjd ändå. Finns dock en del faktorer som bidrog till ökat motstånd, men skit samma. I vår ska jag springa snabbare och klara 55 minuter!

Sitter i skolan nu och ska försöka jobba med en redovisning som vi ska ha på torsdag, än så länge har jag inte börjat eftersom Facebook och bloggar lockar, hehe. Har fått fina inbjudningar till Studentskivor, jag bara lääängtar till våren! Tråkigt nog tar jag själv inte studenten i år eftersom jag går om pga. utlandsåret, men jag får helt enkelt glädja mig för mina vänners skull som tar studenten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0